Novetats a la Socioteca

A la Socioteca no parem i tenim moltes novetats per explicar:

• Ja es pot consultar on-line el fons bibliogràfic de la Socioteca.  Estem molt contents d’informar que estem treballant en la digitalització del nostre servei de biblioteca i ja tenim més de tres mil llibres entrats al ePèrgam que és l’aplicació de gestió de les biblioteques escolars que ofereix el Departament  d’Ensenyament. [veure-ho ara]
  • Tenim una mitjana de 20 usuaris per dia a l’horari de 16’30 a 18’30, i un ritme de préstec mensual de llibres que va de 50 a 60 llibres al mes.
  • Hem obert un nou  servei de multicopista i ara els usuaris de la Socioteca  poden fer fotocòpies econòmiques  (10 fotocopies  a 50 cèntims).
  • Pels grans, fa temps que a la Socioteca hi tenim la premsa diària  (Diari de Girona, Vanguardia i Punt Avui) i  ara hi hem afegit  algunes revistes com National Geogràfic i Descobrir Catalunya
  • A  la Socioteca també hi podem anar a jugar perquè hi tenim alguns jocs tranquils que fomenten la concentració i memòria (escacs, Literatour, Memory, Uno i Lince).

I com sempre seguim acollint els clubs de lectura, programant divendres culturals amb activitats diverses i xerrades que ens semblen interessants per tota la nostra comunitat educativa ( com la del proper 6 de març sobre les dificultat d’aprrenentatge , no us la perdeu!)

** Demanem la col·laboració de tothom perquè els nens i nenes facin un bon ús de la Socioteca, sense corredisses, xivarri, ni  ‘descobertes’ per l’escola. Recordeu  que els alumnes que encara no fan 3er no poden venir sols  i que ningú pot accedir a la resta d’espais de l’escola durant l’horari de tarda.

Anuncis