Dificultats en l'aprenentatge

aprenentatgeDijous 6 de març a les 17h a la Socioteca

Xerrada per a pares i mestres sobre
Dificultats en l’aprenentatge

Aquesta és una xerrada pensada per conèixer i detectar, a casa i a l’escola, els trastorns d’aprenentatge que poden ser causa de les dificultats escolars dels nens i nenes, i saber quines eines tenim per ajudar-los a compensar-les.

• Eines i estratègies a aplicar a l’aula o a casa per millorar el rendiment escolar

Cristina Serra , neuropediatra de la Unitat de Transtorns de l’Aprenentage de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona (UTAE)

• Bases biològiques i signes que ens orienten cap a alguns transtrons d’aprenentatge

Carme Sala, psicòloga i terapeuta familiar. Directora del Centre Psicopedagògic PAUTA de Girona.

Gratuït , obert a tothom i  amb servei  de cangur de 17 a 19h per 1 euro/nen  Per assegurar-nos que no tenim problemes d’aforament, s’agrairà confirmació  a web.socioteca@annexa-ampa.cat