Ampliem i millorem la biblioteca!

Estem molt contents: aquest curs hem pogut comprar més llibres! La nostra biblioteca és cada vegada més interessant pels  lectors de  l’escola i  del barri,  tan en horari escolar com  extraescolar.

I això és gràcies a la gran participació dels pares de l’escola a les tómboles literàries que hem anat organitzant (gràcies families!!)  i també a la col·laboració  de l’Associació de veïns de Les Pedreres, que  a principi de curs va presentar la Socioteca com a projecte educatiu i de barri a la Diputació de Girona  aconseguint una subvenció d’Acció Social. Des d’aquest blog vagi també per ells el nostre agraïment. Entre tots fem créixer els lectors de la Socioteca; ja sabeu que som un servei gratuït i obrim cada tarda. Un munt de llibres us esperen a la Socioteca!

Anuncis