Premi Federico Mayor Zaragoza

Hem guanyat un premi!!

Sí, la nostra Socioteca, ha obtingut un segon premi a la categoria d’Entitats del V Premi Mayor Zaragoza que la UNESCO Catalunya i l’Associació d’Amics de la UNESCO de Tortosa convoquen per donar a conèixer i fomentar models de convivència plural i de cohesió social impulsats des del món educatiu i sociocultural.  És un reconeixement al nostre projecte educatiu i de barri pel seu afany d’afavorir la cohesió social als barris del quals l’escola n’és de referència.

Ja portem dos anys d’existència oberta a l’escola i al barri i aquest premi, dotat amb 600 €, ens ajudarà a continuar.

La comissió Socioteca de l’AMPA ANNEXA va presentar el nostre projecte a la convocatòria i el premi, el va lliurar ahir 15 de juny de 2012, el Director tècnic d’UNESCO Catalunya, Miquel Àngel Essomba, a Tortosa, on representants de l’Escola, de l’AMPA i de l’Associació de Veïns de les Pedreres el van recollir i van  agrair-ne el reconeixement.

Estem molt i molt contents i donem les gràcies a tothom qui ho ha fet possible.  Les fotos són d’ahir mateix a l’acte de lliurament de premis a la Universitat Rovira i Virgili de Tortosa.

Comunicat de premsa (PDF)

Anuncis