Gran participació en la inauguració de la Socioteca

Imatge de la inauguració de la SociotecaLa biblioteca de la Socioteca Annexa es va quedar petita per acollir el gran nombre de membres de la comunitat educativa que van voler assistir a la inauguració del curs 2011-2012 d’aquest equipament educatiu i de barri. Moltes gràcies al mag Raül per amenitzar la vetllada que va servir per fer balanç del primer any de funcionament de la Socioteca  i explicar les iniciatives que s’aniran desenvolupant al llarg del curs: clubs de lectura infantil i adults; divendres culturals; tallers de tota mena; cursos de promoció de la salut o el cicle commemoratiu Joaquim Franch.

La Socioteca Annexa és un equipament educatiu i de barri obert a tots els membres de la comunitat educativa i els veïns dels barris del seu entorn.

En aquest enllaç podeu llegir un resum del discurs d’inauguració en el què es resumeix la feina feta fins ara a la Socioteca i la que farem en un futur.