Un projecte educatiu i de barri

L’Escola Annexa de Girona i els veïns i les veïnes del seu entorn disposaran ben aviat d’un nou equipament educatiu i de barri a les instal·lacions del centre. Es tracta de la Socioteca Annexa, un espai polivalent a les noves instal·lacions de l’escola que acollirà una biblioteca i una aula d’informàtica, on es programaran activitats pels seus alumnes, les seves famílies i els veïns/veïnes dels barris del seu entorn.

El projecte Socioteca Annexa, un equipament educatiu i de barri ha estat elaborat per un grup interdisciplinari de de la comunitat educativa de l’Escola Annexa-Joan Puigbert de Girona (pares/mares, professors/professores i direcció), amb la col·laboració dels representants de les associacions de veïns dels barris del seu entorn: Les Pedreres – Fora Muralla i Vista Alegre-Carme.

Estem ultimant els detalls necessaris per posar en marxa el nou equipament que, inicialment, estarà obert en horari escolar pels alumnes del centre i de 5 a 7/8 de la tarda pels veïns dels barris de l’entorn.

El projecte ha guanyat la beca Joaquim Franch d’aquest any que otorga l’Ajuntament de Giorna.